Reisinfo - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jolien Veneman - WaarBenJij.nu Reisinfo - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jolien Veneman - WaarBenJij.nu

Reisinfo

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

12 Maart 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ter informatie;

Morgen(vrijdag 13 maart) is mijn laatste werkdag aan de UAMS en Ron komt diezelfde avond aan. De eerste 5-6 dagen zullen we nog in mijn kamer verblijven en de omgeving van Little Rock, Arkansas verkennen.

Daarna, waarschijlijk volgende week woensdag of donderdag, vertrekken we met de auto naar het westen richting Californie. Daar zullen we zo'n drie weken (incl. de reis) verblijven. Een of twee dagen voor vertrek komen we dan weer terug naar Little Rock om op 10 april terug te vliegen. De volgende morgen (11 april) zullen we samen op Schilhol aankomen en is mijn VS ervaring voorbij :(.

Natuurlijk zullen we proberen onderweg op de site te schrijven en foto's te plaatsen.

Het beste en tot gauw!

Liefs Jolien

• 13 Maart 2009 - 09:36

Harma:

Goede reis en veel plezier!

• 13 Maart 2009 - 19:46

Haan:

Veel plezier met je menneke! Hoop wel dat er ook nog wat koeien te zien zijn, want naar verluid staan ze in de file voor het slachthuis!

Groet Haan

ps Sorry dat we ons feestje een week te vroeg houden ;-)

• 15 Maart 2009 - 10:21

Steve En Wilma:

Een hele fijne vakantietoegewenst samen met Ron. Jullie hebben het verdiend!
    Geniet ervan!
    Groetjes en tot ziens.

• 15 Maart 2009 - 19:03

Tom:

Uiteraard heel veel plezier allebei!
    Groeten

• 16 Maart 2009 - 19:33

Niek Vd Broek:

Hey Ron en Jolien!

Veel plezier en veel foto's maken. Wanneer jullie terug zijn komen ik en Ien later een keer partiën in het noorden ;-) en kunnen we onder het genot van een drankje de foto's bekijken. :-) Kei en kei veel plezier nogmaals!

Houdoe en veel groetjes,

Niek