Hallo en Adres - Reisverslag uit Aberystwyth, Verenigd Koninkrijk van Jolien Veneman - WaarBenJij.nu Hallo en Adres - Reisverslag uit Aberystwyth, Verenigd Koninkrijk van Jolien Veneman - WaarBenJij.nu

Hallo en Adres

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

03 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Aberystwyth

Hallo Allemaal,

Ik zit inmiddels bijna een maand in Aberystwyth en heb nog niets laten horen...

Hoewel ik op dit moment geen lang verhaal kan schrijven, wil ik wel alvast mijn (post)adres doorgeven. Omdat ik redelijk wat denk te verhuizen is hier het adres van mijn werkplek;

Jolien Veneman, PhD student
Aberystwyth University,
Edward Llwyd Building
Aberystwyth, Ceredigion,
SY23 3DA,
Wales, UK

'PhD student' zorgt ervoor dat het in het juiste postvakje terecht komt.

Ik zal snel een echt verhaal schrijven en wat foto's toevoegen, maar voor nu kan ik zeggen dat 't prima verblijven is hier.

Groetjes Jolien

  • 03 Juni 2011 - 17:17

    Papa :

    Het is inderdaad niet veel, maar toch fijn, dat je even een berichtje stuurt.
    Hoe dat zit met die verhuizing horen we dan ook wel. Hoofdzaak is, dat je het naar je zin hebt.
    Groetjes, ook va Nicolet

  • 03 Juni 2011 - 22:45

    Ineke:

    Ik ga je weer volgen hoor !! xx

  • 06 Juni 2011 - 14:52

    Dianne En Roel:

    Dank je voor je adres ; ik geef het door aan de oma's en opa.
    liefs van mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Aberystwyth

PhD

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2011

Na lang wachten toch het eerste verhaal

03 Juni 2011

Hallo en Adres
Jolien

Actief sinds 04 Sept. 2008
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 62248

Voorgaande reizen:

15 Juni 2009 - 16 Oktober 2009

Stage Diervoeding

10 September 2008 - 10 April 2009

Mijn eerste reis

09 Mei 2011 - 30 November -0001

PhD

Landen bezocht: